Det var ju otur...

Jag och min lillebror skulle börja klä vår gran. Iår har vår familj slått till på en riktig gran. Tyvärr gick "foten" som man stället granen i sönder när lillebror och jag skulle justera lite... Typiskt oss....
Så nu fick låtsaspappa Kenneth löser detta åt oss... Tur att han är en uppfinningsrik man..
Tyvärr dissade han mitt förslag av kombinationen att silvertejpa foten och sen som extra stöd hänga granen i taket med en fiskelina...
Det blev istället att han lappade ihop julgransfoten med en metallbit o stabiliserade granen med ett "natursnöre" från taket. Nästan som min ide iallafall...

Äta underläpp!


Igår kom Kotte och hälsade på när jag slog in julklappar. Tyvärr tyckte han det var roligare att slå in mig än att hjälpa mig att slå in paket... Jag fick till och med en streckkod i pannan.. Undrar vad den skulle visa att jag kostat.. Kotte fick ett fint pannband av presentsnöre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0